She never told me that I was gonna die like this

Idag har jag gjort grafik till mitt spel "Try to stay alive". Min lärare blev lessen när jag berättade vad det handlade om. Ät så många olika piller som möjligt innan du faller ihop och blir en tunn skugga på marken.
Han försökte få mig att göra något annat men jag pluggade in hörlurarna och fortsatte rita mina Stesolid, Benson och whatever alla nu heter, så han suckade bara och tittade bekymrat snett på mig hela lektionen.
Han måste tro att jag är psykad eller något. Fast okey, om det där verkligen roade mig och var den bästa idén jag kunde komma på, ja då vet jag inte.

Och matteläraren gick igenom en sak i en timma (steg för steg of course) där jag efter 2 minuter gjort färdigt uppgiften så resten av tiden satt jag och bläddrade i boken (låtsades läsa och bry mig) och lyssnade på Mando Diao och var i min egen värld. Extraläraren stod bakom mig och roades av att jag var så uttråkad. Tack liksom.
Sen kom han och frågade om jag fattat uppgiften och jag svarade "Nej, det är därför jag sitter och skiter i vad hon säger. Kära du, vad tror du? Jag får fnatt på det här dagiset snart." Så skrattade han och sa att det var lugnt sålänge jag fattat alltihop.
Båda mina mattelärare gillar mig. Det känns bra. De bryr sig verkligen inte om vad jag gör eller inte gör på lektionerna, sålänge jag får mina MVG:n på proven och bevisar att jag fattat allt de vill att jag ska veta. Jag ska iallafall få en ny svårare bok. Det känns lite bra ändå.

Ringde Emma när jag höll på att avlida som mest och hon sa det klockrena "Fan Sandra, det låter som om du är på nått jävla dagis!"
Killar som åker skateboard innomhus med toapapper runt huvudet. Folk som endast undrar hur de ska få sprit till helgens fest. Tjejer med minimala kläder som står och fnittrar i ett hör för att få de coola bratsens uppmärksamhet. Lärare som tvingar elever vara kvar när de redan gjort allt som skas. Tuffa killar som impar på tjejerna genom att berätta att han faktiskt hade sex(!) förra helgen.
Ja, Emma, jag är på ett dagis.

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0