Nog för att jag är skum i huvudet men....

Jag är inte död!
Haha!
Undrar om det har gått för långt när folk tror att något allvarligt hänt mig när man ej skrivit i bloggen på flera dagar?
Fick ett desperat sms från Ylva som trodde att jag gått och dött. Men nono, jag var bara i Malmö :P
Har inte suttit vid en dator sen i torsdags kväll och det var faktiskt riktigt, riktigt skönt!

I fredags var jag och Emma på Retro och det var mycket lustigt!
Alltså, vi går in på stället och man känner bara "OH! Snygga, snygga, snygga människor!" men jag behövde ju bara stå där utan att göra ett skit för alla visste ändå vem jag var :S
"Heter du Sandra?", "Känner du...", "Är du från...", "Du heter Sandra och finns på MySpace va?"
Mysko. Så speciellt utseende har jag ju inte att man kan minnas mig från Myspace och sedan se mig i en annan stad och ändå veta vem jag är.
Jaja, folk gillade oss och smörade som faaaan.
Psuedokändis haha!

För övrigt tycker jag att ni skall läsa här ang. vad jag och Emma roade oss med igår i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0