Nikon är min kärlek

49935-128

Idag så har jag inte gjort ett skit som varit vettigt. Jo, engelskaprov. Det tog mig 5 minuter. Jefla tråk.
Käkar Polly och blir tjock. Det är kul. Nejfan, jag ska nog ner till sjön innan det blitt helt mörkt ute, ska fota lite tror jag. Det kommer bli fint.
Eller...jag misstänker att det regnar för tillfället så jag får välla ta å vara kreativ här inne istället, det finns alltid något man kan pyssla ihop.
Och förresten, tack så jävla mycket webblogg för att min bild blev så oskarp tack vare er beskärning. Kärlek till er...ehm.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ooooh....prettyfull ^^ Jag vill äta pärlorna längst ner =/

2007-01-12 @ 19:20:05
Postat av: Helena

Bilden är ändå väldigt fin!

2007-01-12 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0