Love is all

Jag har länge funderat på varför folk som ogillar mig så fanatiskt ändå följer att läsa det jag skriver?
Visst, jag gör samma sak, men det är för att jag stör mig på att människorna hela tiden måste veta aaallt om mig och mitt liv. Jag söker svar.
Varför läsa och sedan håna öppet?
Spelar det så enorm stor roll för dig vad jag gör och inte gör?
Är det det roligaste man kan finna här i livet så undrar man :S
Jag har en stadig läskrets på ca 50 pers/dag, många går helt obemärkt förbi och checkar bara in. Andra skriver lustiga saker. Jag skiter i vilket, dock är nummer 2 roligare för en blogger ;)
Men de där.
De som bara läser för att de avskyr mig? Hallå världen? Kul läsning. Man blir bara deprimerad av att håna andra, dåligt självförtroende har jag för mig att det kallas.
Nejfan, nu ska jag inte klaga på folk!
Jag älskar er alla även om ni inte gillar mig ett dyft!


För övrigt så vill jag påpeka att den som köper den här klänningen till mig kommer jag avguda och göra allt för! Endast  338.50:- för min eviga kärlek.
!
www.asos.com

"Tartan Check Mini Tutu Dress"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det låter som att du EXAKT beskriver mig! Alltid lika underhållande att läsa dina inlägg och jämföra vad som egentilgen stämmer med verkligheten, utan att du vet vem som varit här...fegt kanske, men bekvämt för mig. Jag tror inte på ett ord du skriver längre men det är ju intressant ändå. Fast jag vet inte om jag kan säga att jag ogillar dig, jag tycker mest synd om dig. Det är inte lätt att vara liten.

2007-01-12 @ 18:36:18
Postat av: Sandra

Eftersom jag inte vet vem du är så vet jag inte hur jag prickat in rätt/fel menmen.
Jag blir sårad av att du inte tror mig, dock kan jag inte komma på vad det skulle vara för saker du ej tror på.
Tyck inte synd om mig, det känns bättre för båda.

2007-01-12 @ 19:01:00
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0