Jag har lurat mig själv för många gånger nu...

Jag ringde inte till en psykolog idag heller.
Nu har det gått två veckor och jag har varje jävla dag tänkt "Idag ska jag ringa".
Men nono, det blir inte av. Jag får ändå inte den hjälp jag vill ha. Det hjälper inte med "Jaha, vad har hänt i veckan?", jag vill liksom få svar?
Det är ju inget fel, jag är bara....väldigt, väldigt, väldigt, väldigt ambivalent.
Eller, jag mår typ bra 3 dagar och total jävla skitskitskit 4 dagar. Hm, jag kan ju fan lista ut med arslet hur det hänger ihop.
Men läkare och jag går ju bevisligen inte ihop.
När det gäller smärtorna så får jag ingen hjälp där heller. Jippi.
Jag orkar inte bry mig mer snart, att få lite kramp då och då i veckorna stör ju mig inte mer än att jag missar ännu en skoldag.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0