Haha

Kan du visa dig ute helt osminkad? Jodå. Jag bor ju i Gråbo så vafan, det blir väl bara en och annan kossa som ser mig.
Nämn någon skönhetsprodukt du ej klarar dig utan: Rouge
Skulle du kunna ha ett förhållande med någon som är fin på insidan men inte lika fin på utsidan? Jag kan inte svara på den frågan på rätt sätt för om jag tycker är någon är fin på insidan så tycker jag att den är fin på utsidan också, oavsett vad andra människor anser.
Går du upp när väckarklockan ringer? Oh no. I just keep on hitting the snoozer. 
Du har bestämt dig för en vit helg men så får du nys om värsta superfesten, vad gör du? Fest? Oh yes.
Hur är du när du är packad? Eh?
Minnesluckor? Nej, inte det minsta.
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Nej. Never faktiskt. Det är nog inte särskilt bra att köra ut folket som står på scen.
Har du någon gång hamnat i fyllecell eller liknande? Haha, nej?
Vad är din första tanke när du stöter på en dyngrak person på krogen? Beror på.
Har du någon gång nyttjat en starkare drog än alkohol? Nope.
Vad dricker du helst när du går ut? Cider är gott. Lagom normalt. Annars är jag även addicted to Cola.
Brukar du sitta ensam hemma och dricka? Eh? Knappast. That's just pathetic.
Hur botar man bäst en baksmälla? Baksmälla? Jag vet inte vad du pratar om, sådant får ej jag. Jag är Superman. 
Har du varit och festat på många charterresor? Nein 
Favoritstad i Sverige? Men gissa.
Café eller krogen? Krogen är roligt, café är myspys.
Vad blir du glad av? Det mesta :P
Vad skulle du göra om du hittade en plånbok med pengar i? Peeengar I need.
Skall lätta droger såsom gräs legaliseras? Jag har ingen direkt åsikt om saken.
Är du kär just nu? Ingen aning, jag misstänker att det kan vara något i den slängen. Kanske. Eller inte.
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ue. Nu mår jag dåligt. Tack. Jag vill helst inte se bakåt just nu.
Hur många gånger har du fått ditt hjärta krossat? Never.
Är sex viktigt i en relation? Det beror på situationen. Egentligen inte men ändå. Så JaNej.
Har du haft någon/några "KK"? Nope.
Hur många One-Night-Stands? Haha.
Är du en sån som dumpar eller blir dumpad? Jag har aldrig blivit dumpad men tillsammans med Emma så är jag waaay too good at dumpa folk vi inte tål.
Vilken klyscha är den sämsta att säga när man bryter upp? "Kan vi fortfarande vara vänner?" 
Singel just nu? Mhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0