För Vasastan är som Chinatown

Ursäkta föregående inlägg. Jag vet inte hur jag mår, vad jag mår eller om jag mår.
Jag bara....
Gah!
Allt är uppochnerochhitochjävladit. Take it easy. Hmpf. Enkelt.
Fick nyss reda på en extremt komisk grej, den kan jag leva på tills nästa år antagligen. Jag förstår verkligen inte hur sanningen inte lyckas tränga sig in.
Sjukt.
Annars så är Melodys blogg ganska kul också, de måste fan få betalt för per inlägg. Eller så har det fötts en besatthet även hos dem.
Turnébloggar brukar faktiskt suga totalt, ingen bryr sig och det är bara för att man måste som man skriver. Men denna garvar jag faktiskt åt.
Som;

Programledaren: Dritteli ritteli götteligöj?
 Stoffe: Ehhh... Ja..
 Publiken: HAHAHAHA!!
 Programledaren: Skuttedi litteri?
 Stoffe: Eeeehhh... ??? Ja...
 Publiken: HAHAHAHAHAHAHA!!!
Stoffe hade inte en aning vad det var han svarade på. Inte vi heller för den delen."

Känns stabilt värre, ni får pallra era arslen back home istället. Eller ta en tur till språkets förlorade land; Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0