Enormt uttråkad

Namn: Sandra
Smeknamn: Sassa
Födelsedag: 9 Mars
Ögonfärg: bruna/kolsvarta
Hårfärg: Svart fast nu är det fan urblekt och tråkigt :(
Pluggar: Digital Bild


Favorit...
Färg: Ju mer färg desto gladare blir jag! Annars är det lilla röda,vita, svarta skitfint!
Plats: Just nu så är det Sofielundsvägen. Buhu. Jag saknar Emma >_<
Bok: "Fans" av Fredrik Strage och "Två nötcremé och en Moviebox" av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
Spel: Texas Hold 'em
Drog: Jag kör med "Knark är bajs"
Fordon: Rullstol.
Film: Ingen aning, det mesta.
Serie: House, Lost, THE SIMPSONS!
Djur: Kissemissar
Affär: Eh...där det finns snygga saker?
Tidning: De med snyggast bilder haha!
CD: Ingen aning
Café: I GBG så blir det Fröken Olssons och i Malmö så är det Simpan
Sångare/Sångerska: David Bowie

Brukar du..
Peta dig i näsan: Eckligt :S
Gnälla: För ofta tyvärr.
Skrika: Mjo, fördelen med att bo här på landet är att det bara är de närmsta 20 grannarna som tycker att jag är störd istället för halva stan.
Sova: Just nu så gör jag det nästan dygnet runt.
Ha ångest: För ofta.
Skada dig själv med flit: När jag är på botten. Vilket innebär sisådär varannan dag. Sålänge jag inte dör så lever jag.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Drömma mardrömmar: Nej, drömmer mest sanndrömmar och totalt flippade saker.
Försöka vara annorlunda: Haha, jag skulle inte klara att ändra på mig om jag så försökte med all min kraft.
Klä dig i svart: Jodå, men inte helt, då bryter jag med nått litet vitt eller rött.
Gå till kyrkan: Inte så ofta nuförtiden nej. Förut, för nått år sen så var jag ganska flitigt där och jobbade med det mesta.
Röka: Mja, nej.
Ljuga: Inte så ofta men för mycket enligt mig.
Hata folk: Inte hata, bara ogilla.
Lita på folk: Jag känner av ifrån person till person.


Har du..
För många vänner: Nej, inte nulängre. Man tappar folk så enkelt när det blir svårt. Visst jag saknar vissa men många var det bara bra för mig att få glömma.
Förföljelsemani: Bara när jag är ute själv på kvällen/natten.
Tvångstankar: Japp, dock ej särskilt allvarliga sådana.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej. Bara inbillning från min sida.
Fysisk sjukdom: Japp. Fast nu vet man ju inte om det är fysiskt eller psykiskt. Ont som fan i bröstet har jag då och då iallafall.
Skada: Nope.
Brutit några ben: Never, eller jo, jag har skadat båtbenet i min högra handled så jag fick gipsa och ha det i några månader. Två dagar efter att jag gipsat stod jag längst fram på en konsert. Japp, I know, jag är smart som fan.
Några piercings: Nej. Vill ej ha heller.
Gjort bort dig rejält: Haha, sisådär 20ggr/dag.
Bra självförtroende: Extremt, jag skiter i vad folk anser om mig, sålänge jag inte skadar andra människor så kör jag på.
Komplex: Japp. Fast bara ibland.
Kysst någon: Men fan, gissa tre gånger.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nepp
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Åh ja :/
Dumpat någon: Japp
Blivit dumpad: Ehm...*tänker* eh, nej.
Velat vara otrogen: Ja
Varit otrogen: Ja

Stulit någonting: Mja
Lämnat landet: Beror på hur man menar? Ja, jag har vart utanför Sverige massor av gånger?
Rymt hemifrån: Ja, i sisådär 4-5 timmar. Det är vad jag behöver när jag är förbannad.  
Tuttat eld på nåt: Haha, jodå.
Gjort något olagligt: Japp.


Är du..
Förstående: Jo.
Öppensinnad: Det skulle jag nog säga ja.
Arrogant: Hosthost....kan nog stämma.
Osäker: Ibland
Intressant: Inte enligt mig iaf.
Hungrig: Som fan.
Smart: Hallå personaleeen?! Ja, det är jag.
Liten: I mitt sinne, nej.
Skoltrött: Japp. Men det löser sig.
Rolig: Ingen aning, känns inte som om jag är de som drar skämten liksom.
Pratglad: Endast om jag gillar personen. Fast jag kan ju vara blyg också.
Frågvis: Beror på.
Organiserad: Utåt sett så är jag det mest organiserade som finns. I verkligheten? Oh no.
Blyg: Egentligen inte. Mest om jag verkligen gillar nån.
Attraktiv: Jomen, jag brukar alltid bli kåt på mig själv. Herregud, det här får nån annan avgöra.
Uttråkad: Oh ja!
Ansvarsfull: Japp, så det räcker och blir över.
Vegetarian: Hemma - Nej. I skolan - Ja. Jag är kluven, älskar kött men avskyr hela köttindustrin.
Arg: Faktiskt inte :P
Pålitlig: Beror på vem som frågar.
Laglig: Ja
Filosofisk: Ajajajajajaj mitt huvud! Jag tänker och jag tänker för mycket.
Svår: Tills man hittar den extremt enkla lösningen ja.
Positiv: Beror på vart jag är och vad klockan är. Haha!
Originell: Ehm?
Lätt att förföra: Det tror jag nog inte...eller jo, kanske.
Bra på att ge komplimanger: Ajajaj, inte så jätte, jag är svår med att prata klarspråk ibland.
Bra på att få komplimanger: Mjae, mer än en vanlig svensson iaf. Jävla "lagom"-land.

Vem..
Saknar du: Massa folk >_________________________<
Vill du döda: Ingen faktiskt.
Rörde dig sist: Weird fråga, men mamma isånnafall, hon kom inspringandes och visade mig en skitbra engelsk sida med vackra kläder.
Vill du slå: Egentligen ingen alls =)
Kysste du sist: Ehm. Hemlis.
Vill du kittla: Ingen alls, orkar inte nu.
Kramade du sist: Pappa
Vill du prata med: Emma
Skrek du på sist: Inget minne av det.
Vill du vara som: Som Sandra Hellstenius.
Sårade dig sist: Det får nog bli Martin då.
Vill du bli galet full med: Usch.
Gjorde dig glad senast: Börje. Min tomtelärare som sa att jag var helt fantastisk i mitt arbete.
Vill du helst träffa: Massa folk
Fick du sms från senast: Bea
Ringde dig senast: Emma igårkväll


Hur..
Går du: Beror på skor. Men snabbt.
Svarar du i telefonen: It depends on vem som ringer. Men "Hallåja" funkar bra. Eller som till Emma "God morgon, god middag, god natt, sov gott och glad påsk"
Fördriver du tiden: Photoshop i skolan. Sova hemma.
Mycket pengar har du: Inte mycket alls. 400 har försvunnit spårlöst tack vare Handelsbanken.
Tjänar du pengar: CSN är min kärlek.
Bäddar du sängen: Ehm. Nej.
Ofta diskar du: Jag stoppar sakerna i diskmaskinen och trycker på start.
Går det i skolan: Uppochner. Bra tror jag nog.
Många stör du dig på: Många. Många, många.

Är du för eller emot..
Krig: Emot
Dödsstraff: Emot, man lider mer genom att få leva i fängelse livet ut. Dock kan jag stödja t.ex. att Saddam dödades, det har inte med honom att göra utan att ett helt folk äntligen får veta att deras stora plågoande är borta från denna jord.
Abort: För
Läxor: Mot. Det stressar bara ungdomar.
Skatt: För.
Politiker: Hur i helvete kan man vara för eller emot politiker? Okey, dagens regering dock är jag helt emot. De kan dra sina genitalier i gruset och äta sten. A-kassans nedgång, studenternas degraderade förmåner och ALLT! Allt är åt helvete! Svenska folket kommer inse vilket enormt misstag och nerköp de gjorde. Men visst, vill vi ha ett samhälle där de rika är snuskigt rika och de fattiga lever på gränsen till misär, så varsågod, vi är påväg.


Välj
Katt eller hund: Kissemissaaaar!
Vit eller svart: Svart
Varmt eller Kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet <3
Musik eller tystnad: Musik är livet
Leva eller dö: Leva såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0