Don't you dare ignore me

Jag mår fortfarande skit. Jippi.
Alla andra är och gör viktiga saker >_<

Så därför ska jag passa på att vara fru Ego.
Följ med mig på en liten tidresa :)



49935-141
Gissa vem som är jag! Svårt va? Nej. Där har jag iallafall lite stil. Grön kappa och svartvita byxor, det är lugnt men jag var helt lost förut.
Nu får jag istället priser och vackert beröm för mitt tycke och smak.
Lol på att folk är töntiga.

49935-139
Här har vi då fröken "Jag är deppig och har inget vettigt att syssla med". Längesen. Mycket längesen. Kan det vara vid denna tiden förra året? Mja, nej, snarare 2005 nångång, hösten där tror jag.

Jag&Maria
Jag och Maria, helt klart hetast i Lund :P
En garvande Ylva bakom kameran och jag kan nog minnas att jag håller på att kissa ner mig, sprang direkt efter detta till en Bajamaja (min stora skräck f.öv.). Sedan tittade vi på The Clarks och jag var nog den mest engagerade i hela publiken, okey, nu var väl inte publiken så jävla stor heller MEN jag blev -as usual- omtalad på scenen och det var i stil med att jag var coolast på stället och verkade vara en typ som fattat livet :P
HAHA.

49935-140
I'm indie, darling. Hemsk frissa, so extremely not me.
Skratta på, varsågod.

49935-133
Några kilo lättare men endast nåra få veckor efter föregående bild.
Halsduken är inte min, utan blev påkastad av fotografen som var för lat att hålla den.
Vilket resulterade i att jag ser rätt ful ut.
Shit vad jag fick springa/gömma mig bakom Maria.
You know, I may look like a whore, but I really ain't one.

Moi
Här var man då nertyngd av sisådär 3 kilo hårspray i huvudet. 
Fick photoshoppa denna lite, det var massa äckligt blod på golvet :S Tog dock inte bort allt, golvet fick sån werid struktur då.
Jag minns så väl, tjejen var helt packad och barfota, jag försökte säga till henne men hon fortsatte dansa, blod kom överallt, tillslut upptäckte hon det själv och "vart kommer allt blod ifrån" verkade hon fråga sin danspartner, han pekade på hennes fot, hon lyfte på den och den rann massor av blod.
Hemskt.

49935-134
Vi sitter här då och sötar oss på nått café i nån stad, långt, långt bort....
Här är jag i en blonderingsfas, rätt fult faktiskt. Men det är on it's way to mjukisrosa.

49935-138
Yeah! Hetaste minen ever! Känns jag malplacerad? Oh yes. Jag är på en camping mitt ute i ingenstans i Norge. Vi hittade dit och allt är Emmas pappas förtjänst (läs, hans GPS, det var fan en omöjlighet annars).
Jag, som mötte upp de andra i Örebro var ju redan "rätt klädd" fast det kändes inget vidare att åka mil efter mil efter mil i nylonstrumpbyxor...

Life is calling my dear
Vad har vi här? En Sandra ganska så nu faktiskt, eller....detta är nog mer september -06 iallafall.
Min hobby då jag har tråkigt på mitt rum ^^

Have you ever been inlove?
Här har vi då hobby då jag har tråkigt i skolan :O Även detta är nog september, håret har börjat blekas ur och jag ser brunhårig ut.
Jag har lite problem i skolan. Folk suger på att fotografera. Jag älskar att fota men jag avgudar att stå framför kameran.
There I am
Men lilla kära Amanda lyckas allt ibland. Denna bilden är väl från november, vi hade öppet hus och samtidigt som jag står framför kameran så skulle jag informera alla elever och föräldrar om vad vi jobbar med. Detta är mitt i en kavalkad av heta poser, en förälder sa nämligen "Kan vi inte få se some real action nu?" Så jag fick helt enkelt börja göra massa sånt där inför massor av folk :S
Okey, det gav mig en rejäl kick.
Haha.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, Pride-bilden xD får mig och tänka på den där sexbutiken :P vad faaaaaaan tänkte vi egentligen? det är tur att hjärnan funkar och säger STOPP i alla fall ibland :P
och växjö xP hemskt. ett bra exempel på när hjärnan INTE fungerar....
men norge var ju lätt bäst :3

2007-01-16 @ 22:10:07
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sofie

(måste dessutom hålla med om att Decorum skulle funka skitbra som avslutningslåt :O den är så jävla euforisk att man blir knäpp

2007-01-16 @ 22:11:28
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hela känslan med massa nakna männsikor i hela staden kanske påverkade oss en smula? :P

Växjö. BLÄ. Ehm.

2007-01-17 @ 15:38:15
URL: http://vendelay.webblogg.se
Postat av: Anonym

ehe, kaaaaanske? ;)
det var kul just då iaf, men tur att vi skärpte oss :P

enda bra med växjö var väl att jeppe gillade boken :P men allt det där var ju så pinsamt med... >_>

2007-01-17 @ 19:32:08
Postat av: Sandra

Mja, rätt lagom hemskt måste jag medge. Extremt hemskt kanske är mer rätt.
Aja, anywaaay....


:P

2007-01-17 @ 20:07:34
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0