Aooow!

To all the guys out there, här kommer en lista med grejjer som får mig att smälta totalt!

Du skall
...ha rufsigt "halvlångt" hår, helst brunt/svart
...spela gitarr
...ha en fungerande hjärna med åsikter om det mesta
...vara lång
...ha självförtroende så att du nästan lyser
...inte vara rädd för att använda läderbyxor
...ha en svart tajt polotröja med ärmarna uppdragna till armvecken, eller...
...ha en svart skjorta som är uppknäppt upptill och även här ärmarna uppdragna till armvecken
...prata dalmål, typ falun/borlänge (yep, jag smälter för hemmagrabbar)
...kunna sitta tyst med mig en hel dag utan att känna obehag

(Heter du dessutom Gustaf Norén så är jag din.)
HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0