Tankeförmågan går på lågvarv

Tjosan hoppsan!
Jag har inget vettigt att skriva ner. Verkligen ingenting.
Hela dagen har varit som ett stort tomrum där jag bara flutit omkring och knappt uppfattat det som sker omkring mig. Fast det sker inget inom mig heller för den delen.
Har nog inte tänkt en enda vettig -eller ovettig för den delen- tanke på hela dagen.
Först nu som jag börjat tänka på att jag inte tänkt alls resten utav dagen. Ehh.
Klassa mig inte som psykfall för det här tack.
Meepmeep. Var inne i stan idag. Toadörren lurade mig på två femmor innan jag blev förbannad och sprang till centralen istället. Det var inte trevligt i mina nya skor. Jag dog under den springningen.
Stötte ihop med herr Berggren också. Det var ett tag sen man såg honom.
Nåra andra snubbar var skumma och stirrade på mig under lång tid. Jag kunde verkligen inte komma på vilka de var. Snygga var de iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0