Swedish blood, English heart

49935-157

Dit skall jag den 17 Juni!
Byebye Sweden, I'm leaving you for London =) Okey, i en vecka men ändå.
Jag saknar London väldigt mycket just nu >_<
Speciellt Pop Boutique. Kärlek på hög nivå! Speciellt möblerna...gaah, jag kommer aldrig få hem alla grejjer jag ska köpa, får hyra ett eget flygplan hem :P

I den lilla rutan står det "Welcome to the new Pop Boutique website. Inside you will find original clothing and accessories from the 50's, 60's 70's and 80's; design objects, furniture and kitsch"

Kommentarer
Postat av: Sofie

aaaah gud! jag älskar också den affären!! :O
önskar att jag hade vetat om den när jag var i London för något år sen :S jäääävlar vad jag hade shoppat! köp en liten pryl till miiiiiiig XP *hundögon*

haha näe bara skojar.
förresten så är den där modellen som en snyggare och coolare version av Sebastian. Vet att jag tänkte på det när jag kollade runt bland bilderna i somras när jag hittade sidan :P

2007-02-27 @ 18:29:57
URL: http://ricochet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0