Protège Moi

Hur startar man en dag på bästa sätt? Ja, man gör inte som jag gjorde imorse iallafall.
Jag låg av någon anledning åt fel håll och längst ner vid min fotända har jag ett lågt bord. Jag tänker inte alls på detta då jag efter att väckarklockan gått igång och jag slänger mig upp för att stänga av den, faller sedan tungt tillbaka för att dra mig 5 minuter till men slår bordet rakt i bakhuvudet så att jag svimmar av.
TJOHO.
Vaknade upp efter en halvtimma och gick yrt till bussen. Hade prov på något imorse dessutom. Jag har inte den blekaste om vad det var om. Mer än att min lärare trodde att det var fel på mig som inte fick fram ett enda svenskt ord, utan jag pratade engelska för fullt.
Kan väl vara bra inför min inplanerade Londonresa i mitten av juni. Ehum.
Jag borde kanske bli lite rädd. Eller något sånt.

Dagens låt är definitivt "Protect Me From What I Want" av Placebo. Helst den franska verisionen såklart.

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är ju det jag sagt! den franska är bäst!

2007-02-20 @ 21:17:48
URL: http://ricochet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0