I could be anything you like

Jag är sjukt trött på allt som har med datorer att göra just nu. Imorse gjorde jag 10 olika siduppslag på samma tema. (En gammal Cindy Sherman-intervjuv som skulle se ut som om den var gjord för tidningen Ray Gun, which was musiktidningen med stort M. Dock var Cindy inte musiker menmen.) Det blev jävligt skumt på slutet, min hjärna lade av men det gillades onaturligt mycket av de andra.
I början gav de oss massor av gamla Ray Guns men de slet dem ifrån mig för jag satt och läste artiklar istället för att jobba :P
Tears For Fears <3

För övrigt så fixade jag in bilderna från i fredags idag. Jag gillar verkligen vissa bilder. Sjukt bra och passande till temat. Jag är nog dum som laddar upp en bild här. Den lär väl dyka upp på mindre passande sidor. Men vet ni vad? I don't care.
I am what I am and that's just it.
Nu måste jag sätta mig och pilla med alla färger. Jag kan verkligen inte bestämma mig om någonting. Oh my.
Men det blir nog bra. Nån gång.
49935-156








Idag så råkade jag förolämpa sisådär 29 pers av 30 (yes, jag är nummer 30.)
Brian sa "You didn'mention "religion" at all when I asked you what you thought of when I said "USA"."
Jag sa "Well, I did say "idiots"....." (avbruten av skrik)
Men jag menade ju inte så. Mina kära vänner omkring mig hörde exakt vad jag sa och tänkte inte ett enda jävla steg längre. Jag menade de kända amerikanerna i bibelbältet som jagar svarta/bögar/folk som avviker värre än de jagar skadedjur. Men eftersom de inte ville lyssna vidare på mig så är jag stämplad som "total idiot" för tillfället.
Imorgon skall jag förklara och så ska de få känna skuld för att de hatar mig just nu.
Varför är det alltid såhär med dessa oinformerade människor? Jag säger bu, de hör bä. Jag förklarar sedan och de ber om förlåt. Tjoho.

Herregud vad jag saknar vettiga människor.

Kommentarer
Postat av: Liv

Sjukt snygg bild, du!
Btw, lät denna helgen som en bra helg att träffas och fika på för din del? Hade varit trevlans. :)

2007-02-27 @ 10:55:23
URL: http://livli.blogg.se
Postat av: Helena

Här är jag! :D På tal om vettiga människor... ;)

2007-02-27 @ 16:13:38
URL: http://nodaybuttoday.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Livli jag vet ej, det är massa krångel :/ Jag är sjuksjuksjuk :(

2007-03-01 @ 18:24:32
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0