God knows I've tried to leave her

Jag är sjuk. Igen.
Ser lite svart ut på Malmöfronten för tillfället. Är inte helt säker på om jag kan åka ner i helgen.
Inte bra. Om jag mår som jag gör idag fast imorgon så får jag stanna här uppe. Verkligen uppmuntrande.
Då kommer jag väl antagligen ligga i min säng och stirra in i väggen hela helgen.
Och det blir knappast bättre av att jag fyller år nästa helg vilket betyder att jag måste vara här och se glad ut inför alla släktingar. Jag orkar verkligen inte med sånt. Inte nu.
Hm. Jag fyller år nästa vecka. Sjukt.
Jag fyllde ju år alldeles nyss kändes det som.
Nu ska jag gå och lägga mig igen. Fast det är lika tråkigt som att sitta här så jag kan lika gärna stanna.

Om jag överlever tills på lördag och har tagit mig söderut så ska vi nog på Moriskan. Tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0