Please don't fuck me

Är i Göteborg igen, känns lite tetigt men det är väl ändå helt okey. Känner mig helt slut dock.
Helgen och veckan har varit riktigt bra, har hittat en massa julklappar och annan skit.

I helgen var jag och Emma på Neon på Deep, Neon's stil är en massa 80's. Bara 80's. I teorin är detta en underbar klubb med fantastisk musik. När man ser deras flyers så blir man lika glad, bara bra musik.
Men så kommer man dit, alltså jag vet verkligen inte vad de håller på med, musiken är så opepp att tillochmed KB's nattklubb känns roligare.
Men med mycket dans och ignorans så fungerade det ändå rätt väl, dock har jag börjat undra vad det är för fel på killar, ofta så brukar det vara trevligt med killar som gillar mycket men ffs, det är bara irriterande.
Som jag sa till Emma mitt i min fyllehemgång; Jag vill bara få gå ut och dansa och ha så jävla roligt som det bara går med roligt folk, jag vill kunna möta nya människor och lära känna dem. Men varenda kille man möter har ju för fan intentionen att den brud man snackar med skall man ha med hem och ha sex med. Inget annat. Varför kan folk inte bara ha roligt tillsammans? Visst, sex är väl också något roligt man gör tillsammans men att dansa hela natten med underbara människor ger en sån mycket större känsla än sex nånsin kan ge.

Jag tror att jag måste ha nån slags skylt hädanefter när jag går ut "Jag vill lära känna dig, inte ha sex med dig."

Kommentarer
Postat av: Helena

Sånt e jobbigt... Jag brukar inte ens försöka närma mig nån kille på krogen, för säkerhets skull, så de inte blir besvikna... :P

2007-12-11 @ 23:48:46
Postat av: Anonym

Äsch, blir de besvikna för att man inte har sex med första bästa man ser så får de skylla sig själva :P

2007-12-12 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0