Oinformerad och trött

Det är alltid lika roligt när man försover sig så att man har 10 minuter kvar tills bussen går och man skyndar sig som in i helvete för att hinna med och sen när man väl kommer till skolan så upptäcker man att man egentligen inte hade lektion utan kunde legat hemma och sova. Alltid lika roligt.
Dessutom visade det sig att de ställt in frukosten så jag var inte glad där heller, magen gjorde så sjukt ont tills ICA äntligen öppnade.

Idag har jag satt upp lappar i hela skolan ang. min hårddisk. Om den inte är tillbaka nästa vecka så satsar jag på att sätta upp lappar i stil med "Om du inte lämnar tillbaka den nu så kommer jag haunt you down and kill you".
Det kan nog bli rätt effektivt.

Kommentarer
Postat av: Glitteringly

Achmed the dead terroist: "I KILL U!"

2007-12-14 @ 15:42:40
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0