Love for music and music for love

Jag gjorde världens fetaste misstag häromdagen, jag köpte mig nämligen nya Q 4 Music och det är allt lika förbannat iriiterande med reklamen för Glastonbury.
Jag menar, har man inte sett Pyramidscenen så har man inte upplevt musik. Det är bara så. Det är du och 150.000 till på en leråker på den engelska landsbygden med den bästa musiken vår värld nånsin kreerat.
Under alla år har Glastonbury varit de storas festival. De stora och de välgörande ändamålen.
Fast det går jag inte in närmare på, if you don't know about it...you just don't.

Finns det någon nuthead därute som vill följa med mig till Glastonbury Festival i slutet av Juni nästa år?
Jag vill så mycket att det gör ont.
Och då har jag inte ens fått reda på vilka som spelar än.

Kommentarer
Postat av: Glitteringly

Inga problem. Du kan få ta med mig dit (hence, få mitt sällskap) och få den där boken Bibeln på köpet. Jag fick en av min mamma. Mycket oroväckande...

2007-12-19 @ 01:42:55
URL: http://glitteringly.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha, oroväckande? Why?

2007-12-19 @ 19:19:59
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0