Lost, but not found. Never ever found. I don't wanna be found. I just wanna be lost in the land of happiness.

image319

Alltså.
Ibland ska man bara ignorera mig.

Som Emma borde gjort på bilden här ovan där jag lider av sockerkick och alla kickar man nu kan lida av samtidigt som jag är alldeles för trött för mitt eget bästa.
Vet ni vad man gör när man är så här i gasen? Jo, då går man ut och festar och terroriserar sin omgivning med sin totala lack of hämningar och sin outsinliga glädje.

Loved by some, hated by so many more.

Kommentarer
Postat av: bea

jag använder canon och skulle aldrig någonsin gå över till nikon :P men det handlar ju om ens egen smak, jag älskar min kamera. ja använder canon normal objekti 18-85 mm, sen även macro
och och ett tokina vidvinkel :)

2007-12-26 @ 11:01:56
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0