Julklappar 'n' shit

Mina hjärnceller går inte på högvarv för tillfället no, no. Jag har rätt precis vaknat och jag har hunnit tagit mig en dusch. Snart skall jag ut på stan och försöka finna lite mer julklappar.
Jag är så glad, ni vet i vanliga fall så är man ju alltid apseg och står där den 22 December med halva listan kvar att köpa och man blir tvungen att ge sig ut bland alla andra som är lika tröga men inte i år! I år kommer jag med all säkerhet vara helt klar på onsdag då jag och syster skall köpa sista presenten till farmor.
Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Saja

Skönt att ha alla julklappar klara så snart, jag har inte börjat ännu och som det känns nu så kommer jag inte göra det de närmsta dagarna heller. :/

2007-12-06 @ 13:49:06
URL: http://sara08.webblogg.se
Postat av: Sandra

Been there, done that. Dessutom, när man inser att "oh no, det är snart jul och jag har inga klappar" så blir man ju ffs ännu latare :P

2007-12-06 @ 15:42:12
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0