It's not my fault that I'm lying in bed all day like I'm dead

image318
Såhär känner jag mig just nu.
Jag är ensam, förlorad och vill bara gå och dö nånstans i min ensamhet.
Allt mitt arbete den senaste månaden, vilket är väldigt, väldigt mycket är all gone.
Och inte nog med det, i och med att arbetena försvann så försvann all min ork, all min inspiration och all min arbetslust överhuvudtaget. Allt hopp om människan försvann när jag dödades inombords.
Tack för den.
Kan man åtala folk för att ha dödat en själ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra!
absolutely no decorum! keep going strong!:)

2007-12-19 @ 01:15:27
Postat av: Iggy

Tråkigt att höra att du mår dåligt. Hoppas du kan återhämta dig.

Kram

Iggy and the Stooges

2007-12-19 @ 01:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0