Det mesta av vår export går till utlandet...

49935-30949935-308

Köpte in den blåa toppen  från Shanghai häromveckan och nu kom den på posten, vad jag missade var att det inte var plastläderaktigt på det svarta som jag från början trodde utan lots of svarta paljetter.
Inte som att jag grinade över det, det blev ju bara finare än vad jag trodde från början.
Vad tycker ni, är toppen snygg eller ej? Ha i åtanke att det där är en japan och jag är av sydeuropéisk karaktär.
Vilket innebär att ärmarna är en aning kortare på mig plus att den sitter en liten aning högre upp (på bilderna är den iochförsig uppvikt en bit vilket ni kan se på skuggorna i bild två.)

Kommentarer
Postat av: Howlin Pelle

Jag tror du kommer se extremt hot ut i den. Kör på!

2007-12-15 @ 04:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0