Äckliga små kryp

image306
Jävla idioter.
Det är allt jag kan säga.
Fy fan för er.
Jag glömde min 80 GB:s hårddisk ikopplad förra fredagen och sen dog jag lite halvt och nu när jag är tillbaka så har inte en jävel sett den (vilket innebär att den försvann redan i fredags/måndags för den syntes VÄL).
VILKET INNEBÄR ATT NÅN IDIOT SNOTT MIN HÅRDDISK!
Jag skiter fullständigt i hårddisken, den är det bara att ta, fine.
Men allt mitt arbete.
Alla mina bilder.
Alla mina spel.
Alla mina 3D-gubbar.
Alla, alla, alla mina fotosessioner som nu är helt bortkastade.


Kommentarer
Postat av: louisee.se

fy fan stackare! jag hatar att folk inte kan skilja på vad som är ens eget och vad som är andras

2007-12-12 @ 22:11:09
Postat av: Ylva W.

Neeej. Usch vad drygt. Så jobbigt att bli bestulen, speciellt när det är med saker som inte går att ersätta =/

2007-12-13 @ 17:51:04
URL: http://witherwings.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0