My boyfriend and I would like to tell you something

Inatt hade jag nog roligast ever. Inte för att personliga påhopp är komiska men inatt var det faktiskt roligt. Innan någon dömer mig så måste jag påpeka att det var jag som blev utsatt för påhoppen.
Jag, Sofia och Kajsa.
Sofia och Kajsas inblandning är mest bisarr och smutskastningsaktig. Där vill man bara få dem att se ut som billiga våp med IQ badboll. Man har sett saker. Man vet saker. Allt är sanning.
Vad gör jag mitt i allt? Jodå, jag är ett ljugande och billigt våp jag också. Men jag är tydligen en aning djupare än Sofia och Kajsa. Detta är än mer absurt men snarare troligare än det som "alla vet är sanning".

"It's better to be bitter than to seem like a fool"

But you fuckers are both bitter and stupid fools.

Kommentarer
Postat av: Liv

Tar jag fel, eller är det Arkfans som är sura? Ah, that shit never ends... Stå på dig! :)

2007-08-21 @ 18:47:08
Postat av: Sofie

haha alltså det är verkligen så jäääääävla sjukt.
liksom hej, vuxna kvinnor som verkar tycka att det är en bra sysselsättning att sprida rykten?
hade det varit svartsjuka små 14-åringar hade jag kunnat förstå det. men herregud?

2007-08-21 @ 20:19:58
URL: http://ricochet.blogg.se
Postat av: Sandra

Liv, vaaaad får dig att tro detta? Koooonstigt. Och nej, it never ends. Om och om igen.
Sofie, jomen precis, fast jag har en viss tanke om att det kan vara en viss inblandning utav yngre också. Men som sagt, de flesta är ju faktiskt vuxna och man blir verkligen disappointed på allt :/

2007-08-21 @ 21:26:24
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0