It's all about talking

När jag och min pappa var och tittade på Rolling Stones så träffade vi på ett par utav hans jobbarkompisar (politiker/stadsöverhuvuden/whateverjagvetintevaddegörförnåttcauseinevergetwhatthey'reworkingwith i Göteborg) på bussen hem och jag hälsade lite snällt och pratade allmänt om ingenting, inte så speciellt tyckte jag då.
Men nu idag så berättar mamma att pappa sa att när han pratade med dem när han kom tillbaka till jobbet så hade de sagt att det låg något bekant över mig men att de inte kunde sätta fingret på vad det var och då påpekade pappa att folk känner igen Ola i mig utseendemässigt och då utbrast de "Nejmen där har vi det, han är det ju! Inte utseendet utan att de pratar likadant! Exakt likadant!"

Tjena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0