History, history repeats itself

Idag har inte vart min dag nånstans. Det hela startar med ett gäng invalida medarbetare som verkar ta oss som ett skämt. Alternativt att vi är underordnade dem och bara ska göra som de säger, vilket jag såklart inte tål. Så det finns stor chans att vi hoppar av teaterprojektet inom kort. Lunchen blev en snabbis vilket resulterade i snabb trötthet och grinighet.
Folk med kommunikationsproblem är hemska. Jag avskyr dem. Men tragiskt nog är de mest efterblivna oftast de på chefsposterna.
Sedan lyckades jag såklart missa bussen hem. Liksom, varför inte.
När jag kommer hem så kör jag över foten med cykelstödet och skrapar upp ett vackert rivsår över hela fotryggen, aj som satan.
Sen kommer jag innanför dörren och plockar upp posten. Där har ett viktigt möte ändrats från 8.45 på torsdag morgon till fredag morgon samma tid.
Även om jag sagt att jag INTE på några villkor kan ha några möten på fredag. Eftersom jag missade bussen så var jag så sent  hem så att jag inte kunde ringa och bestämma ny tid utan får göra detta imorgon.

Så idag har jag i ren protest mest filmat mig själv framför en greenscreen och dansat med animerade hoppande blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0