Det ultimata beviset på att Bush är en idiot

49935-231

Det finns få skor som jag ogillar, visst det finns fula skor och skor som är mindre bekväma men det finns inte direkt några jag ogillar. Förutom de där Crocsen.
Det intensiva hat jag känner för dessa missbildade idiotskor går inte ens att beskriva.
Jag tappar all respekt för människor när jag ser att de bär Crocs.
Än värre är de där som tycker att de är "piffiga" och köper små plastgrejsfigurer som man fäster i de små hålen. Bara tanken gör mig förvirrad, jag menar, hur kan en fullt fungerande människa tycka att det ens är lite snyggt?
Som sagt - jag är så hemsk att jag tappar all respket för dem.
Inte så att de inte får välja vad de tycker om men det är omöjligt att gilla det där. Träskor förstår jag, jag kan gå runt i det jag med. Men Crocs. Herregud.
Sen så gör ju det faktum att mjukgöringsämnena i skorna är giftiga både för oss och naturen inte det hela bättre.
Hur tänker folk? Eller är de bara helt enkelt jävligt dumma?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tihi.

2007-08-30 @ 13:01:42
Postat av: Emma

jag har aldrig hållt med dig mer. jag hatar dom så ända in i själen att jag måste lägga band på mig själv för att inte gå fram till dom som har sånna och fråga hur fan de tänker! det ser så fel ut när det kommer nån sån där spänd liten grabb med illrosa Foppatofflor. ja, jag har sett detta med egna ögon! jag nästan firade när det stod på löpsedlarna att de är giftiga och tänkte att nu skulle väl folk äntligen sluta använda dom. men nej, ännu fler köper dom! helt sjukt

2007-08-30 @ 20:52:56
URL: http://foolemma.blogg.se/
Postat av: Magic Pixie

Ännu en vettig människa!

2007-08-30 @ 21:17:18
URL: http://ivorypixie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0