"Det blev en aning för vulgärt tyckte jag" in my ass.

Och nu var det dags att lämna Malmö än en gång. Just nu sitter jag ensam och funderar på vad jag skall laga för mat till mig själv innan jag åker men jag har hjärnstillestånd.
I helgen har jag vart på Malmöfestivalen.
Dök ner i torsdags och startade med att se Mando Diao för sjuttielfte gången, jag gillade det även om själva spelningen var rätt alldaglig och de verkade helt genomtrötta.
Träffade på Andrea också, ganska sjukt att hon kände igen mig men okey. Hur många idioter i Malmö står mitt i en folksamling, mitt i natten med solglasögon på sig? Jag kan räkna till två. Och Emma också så tre stycken.

Fredag, the day. Ska glo på Melody Club och The Ark.
Jag kom en kvart innan och stod riktigt bra med Kajsa och Sofia framför mig. Har kommit fram till att det är roligare att stå i en klunga än på rad. Man kan snacka så mycket mer då, haha.
Emma åkte ner från Rottne och vi firade henne eftersom hon fyllde år. Dessutom sprang hon på sina lärare lite härochvar, jag må säga att "Ehm, har du inte varit vikare på Sörabyskolan?" är dagens klockrena.
OH, Cassandra hade världens absolut snyggaste jacka, jag var mycket nära på att försöka sno den men det gick mindre bra.

Apropå ingenting - beteende.
Jag ogillar inte folk. Jag försöker se det bästa med alla människor. Men nu föll all min respekt och "try to love" helt fatalt. Hur i helvete kan man förnedra någon så som de gjorde? Kan de inte förstå själv hur det sårar att inse att man inte är omtyckt för det man är och skapar utan för ett simpelt och groteskt skämt? Hur kan folk snöa in sig så?

Senare på kvällen så fick jag totalt hjärnsläpp och gjorde nått jag inte borde gjort överhuvudtaget. Emma, Kajsa och Sofia, don't be mad at me, slå bara till mig i huvudet om jag ens är i närheten av samma sak igen. It was the first and it was definately the last. Nu längtar jag tills på fredag så blir det festfest :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha tack, det märkte jag inte :P

2007-08-26 @ 17:05:47
Postat av: Emma

haha ja men va fan, var alla lärare tvungna att vara på samma ställe?! :P

2007-08-27 @ 17:23:56
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0