As ego as only me and Pelle can get

49935-223

Drog till skolan idag eftersom de hade missat en hel del ang. de kurser jag skall läsa i år. Men såfort jag visade upp mitt väna nylle så fixade vi alltihopa. Inga problem, inga problem, jag får som jag vill.
Ibland är jag verkligen glad över att vara som jag är.
Har fått besked om privatletktionerna med Börje nu också, det är helt glasklart och fixat.
Nu är det bara en ny kamera som fattas mig.

På tal om kameror så får jag fota i Huskvarna. Fick ett sött mail imorse om att allt var lugna gatan och att jag fick trixa hur jag ville. Men jag skall av hänsyn inte använda blixt. Jag förstår mig fanimej inte på folk som använder blixt på konserter. Ackriditerade fotgrafer brukar ofta ha strikta regler de måste följa och jag står alltid upp för beslutet "Ingen blixt" (dock är systemkamera+blixt+konsert ingen bra kombo), jag menar, vakterna blir extremt stressade utav en massa blixtar som far omkring och artisterna blir både irriterade och bländade.
Därför förstår jag mig verkligen inte på fansen som står och fotar sina idoler med blixt, jaja, ni kanske vill ha ett fint minne men stäng för fan av blixten, hellre ett suddigt skitkort än ett klart och fint när artisten är förbannad. Fast det kanske man får leva med om man är artist, att folk skiter i ens känslor.

Kommentarer
Postat av: post-agnes

har artister känslor?

2007-08-15 @ 01:18:05
Postat av: Sandra

Enligt resten utav världen - Självklart inte. Det är till för att uppmuntara och stå till åtlöje för alla futtiga människors patetiska liv. De har INGET att säga till om :(

2007-08-15 @ 22:35:42
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0