Ujujuj.

Emma ringde och var rolig förut.


-Har du fått med min hårspray?

-Du menar Proffssprayen?
-Vah? Vilken kroppsspray?
-Men PROFFSsprayen...
-Ah, jo den ja, jag hittar den inte
-Men tog du verkligen med den till Sthlm då? Jag menar, du använde ju min när ni skulle ut.
-Ne, Morgan har snott den, han behöver ju den så mycket eftersom han inte har nått hår. Och du, jag använde din deo fast jag hade en egen!
-Haha, jaja whateveeer, jag ska kolla om jag hittar den.
*letar och river*
-Nej, jag hittar den inte och nu har jag haft ur allt ur min väska, om den inte ligger gömd under mitt halsband så är den inte här. Du måste glömt den i Sthlm antagligen.
-HAHA, jag skojade bara, jag ville bara att du skulle riva upp allt ur din väska. Nu ska jag lägga på hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0