Otrevliga saker

En mycket trevlig händelse hände förut. Dock mer bisarr ioförsig. Nu låtsas vi att det är jag som är i följande sitiation;
"Jag" sitter och är sur i sängen tillsammans med min bästis och pratar en massa skit. Mycket om allt men framförllt människan som stoppar oss från att sova.
Människan som stoppar oss från att sova är "min" pojkvän/nått som sitter och halsar öl vid datorn och skriver dagboksinlägg om hur han tycker om "mig". Samtdigt lyssnar han på musik som "min" förra kille -eller vadfan man nu ska säga- gjort till "mig". Som handlar om "mig".
"Jag" dör och bästisen dör ännu mer.
Bisarr situation om något.

Vissa människor gillar jag mer och vissa mindre.
Kom hem till Malmö?


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha :P
rätt sjukt situation, ja..

men jao. allt är lugnt med att jag bor hos dig på lördag och så?

2007-04-22 @ 23:11:41
URL: http://ricochet.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag höll på att garva ihjäl mig ;P

Haha, nej såklart inte. Det var därför jag övertalade dig att åka hit ;P
Of course så kan du bo här, just tell me when you showar upp i Götet så =)

2007-04-23 @ 18:20:38
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0