Är det såhär när man är kär när man är liten? Hur ska det bli när man är stor?

Emma; "Det pirrar i min mage. Du vet sådär som det pirrar när man åker fritt fall eller uppskjutet, har du åkt det?"
Sassa; "Ja, då brukar jag spy."
Emma; "Bli inte tillsammans med Sassa! Se upp!"

I lööööv it when Emma fattar helt fel XD

Vi borde verkligen sova nu, skall till Sthlm imorgon och skall upp tidigt, städa och skriva notes till Morgan som skall passa the katzes.
Idag när vi skulle till stationen och köpa min tågbiljett så var vi så jävla trötta att det var sjukt så vi gick i luffarkläder/sovkläder, mörka glasögon och hatt och såklart hann man ju springa på halva sin bekantskapskrets på de 500 metrarna vi är tvugna att gå.
Jag brukar inte skämmas -skämmas existerar inte ens i min värld- men det var sjuuuuuuukt hemskt.
Och när jag stod i kön och väl var framme och babblat på om vart och när jag skulle så kom jag på att "Fan, jag glömde ta ut pengar!" så jag fick gå och ta ut pengar och sen stå i kö igen ><
Sandra is smart.
Hm.



Nu godis. Och Bert & Heman Hunters.
God night.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh,Bert!!

2007-04-03 @ 17:25:29
URL: http://foolemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0