Photoshop

Jah, nu sitter jag då här och laddar ner Photoshop, lagligt of course, testverisionen från Adobes hemsida. Räcker i 30 dagar iallafall.
Ofta jag går och köper en programvara för 8000:- bara sådär ^^
Det är synd att det är så dyrt med tanke på att jag behöver det i min skolgång...
Får bo i skolan helt enkelt under eftermiddagarna och göra allt.
Usch, min enormt snabba dator har laddat ner 40MB än sålänge....av 350MB.... BLÄH tar lång tid det här ju.


Köpte biljetter igår. Jag längtar rejält nu.

Kommentarer
Postat av: Rico

det är väl bara att låna hem det från skolan och installera det väl?

2006-09-14 @ 18:11:39
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eh, I dunno :P Kan nog övertala nån lärare till det kanske...bläh.... gissa om dte funkade med Adobes verision från hemsidan? NEJ.

Jag viiiiiiiiill ha.

2006-09-14 @ 21:57:57
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0