Flodvågskatastrofen

Sitter här och är lessen och förbannad ^^
Lyssnar på No End och kan inte annat än att tänka på Arks uppträdande i Kungsan efter flodvågskatastrofen, allt var så hemskt!
Jag satt hemma vid min TV och grät, grät av medkänsla och deprission över hur snabbt ens liv kan förändras men jag grät även av förargelse, förskräckelse över hur känslokalla männiksor är, hur dumma de är.
The Ark uppträdde till förmån för all de som dog, alla de anhöriga och för att samla in pengar till att bygga upp ett land igen.
Och så. Där, längst fram. Där står dem. De där. De som jag faktiskt gillade och hade lite respekt för ändå. Men ALLT fallerade och jag hatade dem.
Man står inte och skriker efter Ola. Man står inte och skriker överhuvudtaget. MAN GÖR BARA INTE EN SÅN SAK!
Såg de inte hur deprimerade och lågmälda alla andra var? Såg de inte hur Ark var där på scen? Såg de ingenting omkring sig?

Respekt. Jag tror inte det ordets riktiga mening finns längre.

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag förstår hur du menar, jag var själv helt förbannad där jag satt framför TV'n.
Att man ens kan tänka tanken att göra något sådant.
Fast värst var min far, han var så förbannad på fansen längst fram att han inte kunde sitta kvar bland TV'n.
Tragiskt...

2006-09-14 @ 14:27:22
Postat av: Lisa

fyfan vad tråkigt ..

2006-09-14 @ 15:08:48
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0