Sjuk ^^

Att vara sjuk är ungefär det hemskaste som finns.
Jag skulle tränat, handlat present, jobbat med hemsidan och fått tillbaka engelskaprovet idag men istället sitter jag vid datorn som knappt längre vill fungera och chattar med folk som inte ens finns där ^^ Jag bara tråkar helt enkelt. Eller sover för den delen eftersom jag alltid blir så trött av att vara hemma och sjuk.
Så imorgon blir ett mindre helvete, det blir tusen saker att göra helt enkelt... usch.

Men det känns ändå lite bra mitt i allt, dagarna har gått så himla snabbt fram till nu, jag menar, idag är det tisdag och på fredag är vi ju där =)
Men bajsbajsbajs att Cassandra är sjuk i körtelfeber :/

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad händer på fredag? Jag är nyfiken! ;)

2006-10-10 @ 21:51:30
Postat av: Lisa

åh, jag var sjuk några dagar förra veckan och igår, det är så segt! och så tror man att man kommit hur mycket efter i skolarbetet som helst, sitter hemma och har ångest över det. men sedan när man kommer tillbaka är det inte så farligt mycket ändå ^^, oftast ialf :) vad ska du göra på fredag gumman? =) puss

2006-10-10 @ 22:26:06
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0