Pretty thing, I would like to know you...

Igårkväll så blev håret åter svart igen och jag är riktigt nöjd, inte så konstigt eftersom jag verkligen älskar att ha helsvart frissa :P

Var hos farmor idag och pratade om allt och inget, kändes skönt att få bara babbla av sig med någon utomstående som inte är inblandad i allt jag håller på med at my spare time ;)
Åkte sedan in till den stooora staden och försökte hitta något snyggt, Emmaus var såklart stängt när jag väl kom dit, så det var bara att sätta sig på spårvagnen tillbaka till city, där hittade jag en vacker hatt som jag blev helt kär i <3
Var även på Magasinsgatans affärers stora utförsäljning i garaget och där hittade jag rätt många olika strumpbyxor från min kärleksaffär Prickig Katt.
En affär som helt klart är värd en titt in när du är i Göteborg!

Life is calling my dear

Dagens soundtrack har varit:
Pretty Thing av The Tambureens
Sodom is Free av Venus Outback
Jag kan meddela att den första låten gett mig massor av lyckorus hela dagen och den senare har varit allmänt "Hej nostalgi".



Kommentarer
Postat av: Tilda

Jaaa det har jag alltid sagt, Prickig Katt är underbar!! :D Alltid när jag är där blir jag lycklig, finns så många vackra saker att se på, och personalen är så oerhört trevlig och hjälpsam. :) Hihi, det finns två affärer som jag alltid går in i för att bli glad, och känna mig som ett barn på julafton; Prickig Katt och Indiska. :P Indiska eftersom det är så mycket glittrigtoch så bland deras inredning. ;P

2006-10-09 @ 16:22:25
URL: http://tilda.webblogg.se
Postat av: Rico

låter najs :)
vad är det som är nostalgi med Venus?

2006-10-09 @ 16:30:25
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Rico - Pelle, halvnaken, mycket full, på sjunghumör XD

2006-10-09 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0