Lost

Precis sett på Lost.
Ska då sitta och svära ett tag eftersom jag vill se nästa avsnitt NU.
Vad händer när de inte trycker på knappen? (jag håller på Johns teori) Vad händer när de kommer fram till "the others"? Kommer Michael klara sig igenom allt? Hur ska Echo bryta sig in i datorrummet? (Vilket han självklart kommer klara) och jag vill fortfarande veta vad de där jääävla siffrorna handlar om!
Jag vet. Jag är besatt. Men jag är stolt ändå för jag älskar den serien.
 
För övrigt idag så har jag varit hos tandläkaren och även fixat tid hos optikern, skall se att jag fortfarande ser lika dåligt som förut och att jag har rätt linser ^^
Sen så har jag köpt present också, någon fyllde ju år häromveckan ;)

Ska packa nu.


(Jag vet att jag är helt überointressant ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0