Konstmuseet

Jag längtar tills på torsdag, då skall vi till Konstmuseet inne i Göteborg.
Jag vet, jag har varit där 100-tals gånger förut men jag älskar stället ändå. Jag är för övrigt nog den enda som verkligen är upphetsad inför detta besök. Jag älska att strosa runt och titta inne i Hasselbladsrummet och se alla vackra fotografier.
Menmen, jag kommer nog försvinna in i min egna lilla värld och tappa bort mig från gruppen :P
Vi ska ju ha två visningar, både av Hasselbladsrummets utställning av Indianer och även en annan runda som går under namnet "Färg och färgdynamik" men jag har en förmåga att alltid gå åt fel håll för att jag ser en intressant tavla och för att sedan sekunden efter vända mig om och se att hela gruppen är spårlöst försvunnen.


Hehe...
Snart är det dags!


Aww
Älski, jag saknar dig så det gör ont,
men jag vet inte hur jag ska förklara :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0