If it can't get worse - it can only get better

Fick gå till vårdcentralen idag och få remiss till gastroskopi på Östra Sjukhuset. Inte särskilt trevligt alls. Men jag skall iallafall få sövas, det hade inte gått annars.
Hoppas att de kan hitta något som är orsaken till problemen, det skulle vara så skönt att få veta och kunna göra något åt det.
Hämtade även ut min biljett till Rookiefestivalen förut. Sen hoppade jag in på hemsidan och blev lite sur, hur kan man låta både Korro och Lamont bara få spela 25 minuter? Jag ska sittstrejka eller något.
Fast ändå, det blir säkert bra.
Ska ju se Korro på torsdag här i Göteborg också.
Tror att jag ska ta med mig en kamera från skolan och få lite fina bilder? Så har jag något att jobba med i skolan.
Sen måste jag skriva en historia om min drömresa, det är hemskt, jag vet ju inte vart jag vill åka :S Tror att jag ska skriva en låt istället, en mer mental resa, min lärare är så flumm att hon borde faktiskt gå med på att jag gör det. Så mycket lättare och så mycket personligare.
Jag börjar dessutom bli väldigt orolig för min klassföreståndare, han är rätt gammal och har vait sjuk i två-tre veckor nu :/ Inte bra alls.

Sen skulle det även vara trevligt om vissa killar visade att de lever. Flygplan är ej trevliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0