I loved you long before rock'n'roll my dear

<3

Hade jag nämt att jag har en liten crush on Gustaf Norén för tillfället? Vackrare pojk får man leta efter!
Hihi, när de var här i Göteborg blev jag helt stum när vi träffades, jag stod bara och lyssnade på hans dalmål...
Jag är ju i princip born and raised i Falun och Borlänge när vi inte är här hemma i Göteborg.
Att se en så vacker människa prata dialekten jag älskar över allt, det blev lite för mycket :P
Så det blev till att prata med hans mamma istället XD

Nu längtar jag till höstlovet, då skall vi åka upp dit igen =) Synd bara att de är i Japan :/ Kunde ju spanat på stan annars ;) Borlänge är ungefär lika stort som min byxficka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0