Älskar!

Jag älskar världen och jag tror världen börjat älska mig igen.
Allting är underbart och jag vill bara skrika av glädje åt allt! Jag älskar mina vänner, jag älskar min familj, jag älskar musik, jag älskar naturen, ja, jag älskar allt!

Fast jag älskar inte Möllevången.
Just nu hatar jag den. Det är så fantastiskt otrevligt att 4 polacker gör allt för att de tror att man är hora. Eller när de börjar snacka polska och man förstår att två av dem ska gå och hämta bilen så att de kan ta med oss även om vi inte vill.
Och sedan få panik och trycka på alla portens knappar för att få nån att vakna och öppna dörren, men någon gjorde ju iallafall det och på något mirakulöst vis så lyckades vi komma in men inte de.
Men sen var det väl lite sådär småjobbigt när man insåg vart man faktiskt hade sprungit in ;) Fast det sket man i just då, det är nu i efterhand som det går att tänka på.
Men jag är glad ändå.

Karolina är bäst i världen, hennes musik är fantastisk, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0