...

Idag har varit en ganska deppig dag. Och då har jag bara varit vaken i typ 4 timmar än sålänge.
Jag kom på hur konstigt allt är, hur mitt liv runtomkring mig ständigt hoppar hit och dit.
Ena sekunden är jag sådär, andra så är jag sådär.
Jag byter vänner som andra byter kläder, jag trivs nästan aldrig med någon mer än i nåra få veckor tills jag insett hur jobbiga jag tycker att de är. Jag förstorar saker något enormt :/
Men det finns några som följer med i mitt hjärta ändå. Visst, inte många men de finns ändå.
Linda, Viktor och Emma.
Vad jag än pysslar med så betyder ni alltid!

Nu vill jag gå hem och gråta lite, sova lite och sen....sova mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg vet hur du känner, jag är precis likadan. Jag klarar av att umgås med folk ett kort tag tills jag stör mig för mycket på något. Så blir det bara värre och värre tills jag inte ens klarar av att se människan :/ aooow..

2006-10-23 @ 15:29:49
URL: http://releasethebats.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0