Uuuueeee

Whipwhopheyhoo!

Idag är jag ovanligt överaktiv men vet inte vad jag ska ta mig till här ute i Gråbo, för första gången sen den enorma snöstormen -95 så har bussar blivit inställda! Det är inte ens mycket snö ute! Det är miniminiminimini-lite!!!
Så ta sig härifrån inom den närmsta tiden går inte.
Vad kan jag då göra här?
Jag kan gå till torget och handla mat - Nejtack
Jag kan gå ner till sjön och bada - DET ÄR VINTER FFS!
Jag kan spela fotboll på alla våra jävla fotbollsplaner överallt - Fotboll är enormt tråkigt att spela
Jag kan.....inte göra så mycket mer i denna lilla håla. Inte på vintern iallafall. Det är ju svinkallt!
Tänkte promenixa till farmor sedan, vet bara inte om min rygg pallar med att gå så långt, jag vet inte vad jag har gjort men det gör ont som bara den.
Så det blir väl att tråka innomhus och försöka att inte sitta vid datorn för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0