Snöstorm? :S

Jahaja. Då var jag hemma igen efter en helt underbar/konstig/hemsk/störd helg.
Mest trevlig såklart för Emma och Cassandra är sötast!
Det var visserligen inte särskilt trevligt igår, när jag klev av bussen i Gråbo så snöade det! Och det blåste som fan så jag höll på att frysa ihjäl.
Jag menar jag var ju klädd för värmen där vi varit, strumpbyxor, klänning och små nätta skor...
Kom in tillslut och däckade direkt i sängen, helt slut!
Jag hoppas det löste sig för Emma, hon skulle ju tillbaka och hämta ännu mer saker att ta ner men tåget var ju försenat såklart ^^
Nu ska jag äta massa nudlar och vara glad. Eller nej...jag ska längta tillbaka till all god mat på Falafel No. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0