Snabbtitt genom livet

Nu ska jag då sammanfatta lite av mitt liv.

Norge
Jag och Emma i bilen när vi ska till Horten. Det var en jävlig resa i slutet eftersom vi inte fått rätt info om var själva spelningen var. Men allt var underbart, allting löste sig helt perfekt!

:P
En Emma i Linköping med vår vackra skylt jag var tvungen att bära runt på i hela GBG! Vi gillar att mobba honom. MYCKET. Men han är snäll. Typ.
Han fick iaf skyltjävlen där backstage :P

<3
Nakna brudar och en Olis är ju en självklar del av livet. Speciellt det första såklart.

Aww
Mr. Krewer är bäst på att vara ännu mer knäpp än mig.

Bea och Carl
BEA! Foto for life för den tjejen =) Och Metal for life för Carl :P

Skolfoto XD
Kärlek på er! Jag skulle ringat in favoriterna men jag orkar inte. Jag är extremt ful på detta kort.
Vi är hetast på skolan. Ever.

 The Monster
Att bli insmetad i raklödder är underbart mysigt!

Kira är knäpp.
Smilla och Kira, min morbrors och mosters hundar. De är fan helt lost men jag älskar dem!

För evigt du&jag
Duuuh? Jag och Viggo är bara en aning efterblivna. En aning.

Ja....som sagt :P
Ojdå, här var då jag och Viggo igen. Undrar om jag borde förklara vad vi gör? Njae, jag lämnar nog den gåtan öppen för er att lista ut själv. Men jag kan säga att den innehåller delar av stora färgade prickar och en bräda med en snurra på. Lägg på lite fantasi och dumhet från vår sida och då har vad vi håller på med där.

Jag&Maria
Solglasögon är min addiction!! Jag använder solglasögon oavsett väder!
Liksom, om det nu regnar, varför inte? Det skyddar ögonen från massa vatten ju.
Och då slipper min makeup bli helt kletig och förstörd.

Oh.
Poser. Uuueee. Denna bilden är gammal som gatan, tror den är från förra hösten nångång :P Men innan jag ens öppnat en bild i photshop faktiskt, det enda som gör denna bilden speciell är att jag hade en annan blixtinställning på kameran. Jag älskar den kameran.
Men den visar mig, poser och älskar bilder på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0