Så förberedd man kan bli! Typ...

Den här dagen började ju lite mysko.
Klockan var halv 6 och jag var skitpigg! Och då menar jag inte sådär pigg som man kan vara iband utan extremt jäkla överpigg :S
Gjorde mig iordning, eftersom jag var uppe så tidigt så fick jag samsas om toaletten med både pappa och lillasyster, jättekul. Allting går så mycket långsammare då....
Gick ut, fick en chock av det kalla vädret och drog till bussen.
Skulle vara gymnasieinformatör idag.
Det innebär massa bullar och liteliteliteliiiiite jobb.
Jag visste inte ens vad jag skulle säga men hej upp inför 100 pers och börja prata.
Det gick bra. Mycket bra. Jag minns dock inte ens vad jag sa, nått om Japan kanske? Vi ska åka dit senare.
Ska göra det nästa vecka också. 
Inte åka till Japan alltså utan vara informatör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0