Örgryte igår då

Igår var jag hos Tilda på födelsedagskalas ^_^ trevligt värre och massa god mat =)
Dock fick jag riktigt mycket ångest i början :P
Jag var först där eftersom jag inte hade en aning om var hon bodde och jag kör alltid på det säkra före det osäkra. Sen så plingar det på dörren igen. Det var hennes fyra modellkompisar hörde jag, jag satt kvar i vardagsrummet och när jag hör dem komma så reser jag mig upp för att hälsa....jag gjorde det och sen direkt sa jag;
"Nej, men nu sätter jag mig igen så jag slipper ha massa komplex då."
Helt underbart att vara med 5 modeller på 1.80 och trådsmala som vilken trädgren somhelst.
Det gick över ganska snabbt ändå, tror jag. Alla var jättetrevliga och så, Tilda var övernervös, trodde inte att vi hade kul verkade det som, som jag alltid brukar säga - man behöver inte göra massa saker för att ha kul, det räcker att umgås =)

Sen kom jag hem och skulle sätta igång datorn. Idag tror jag att jag ska kasta ut den genom fönstret. Pappa installerade om den IGEN igår.... Men samma visa ändå, den vägrar gå igång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa det var jättekul att du kunde komma!! :D Och jag hade på mig halsbandet jag fick av dig idag, love it!! ^^

2006-11-12 @ 21:38:09
Postat av: Sandra

Aww, vad glad jag blir =)

2006-11-13 @ 20:29:57
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0