Lite pluppy

Nio saker du ser fram emot:
1. Åka och hälsa på nere i Malmö nästa vecka.
2. Få träffa Emma igen.
3. Julovet.
4. Julafton.
5. Nästa sommar.
6. PENGAR.
7. Få bli kär igen.
8. Skaffa egen katt. Typ när jag flyttar alltså, buhu lääänge.
9. Få skrivit färdigt novellen i skolan.

Åtta saker du har på dig dagligen:
1. BH.
2. Trosor.
3. Kläder i någon form, oftast klänning.
4. Högklackade skor.
5. Smink.
6. Hårspray.
7. Strumpor/Strumpbyxor.
8. Halssmycken.

Sju saker som irriterar dig:
1. Att jag är en fattig student som gör av med mer pengar än jag äger.
2. Att jag missade både tandläkaren och engelskaprovet imorse :/
3. Carls ständiga raggande på varenda levande tjej i hans närhet.
4. Folk som inte förstår ett "nej".
5. Folk som i allmänhet inte förstår någonting.
6. Att min konstiga bröstsmärta återkommer jätteofta nu och att jag har ONT.
7. Att jag adrig kommer börja träna eftersom jag är för lat och dum.

Sex saker du rör varje dag:
1. Sängen.
2. Tangentbordet.
3. Kylskåpet.
4. Busskortet.
5. Tandborsten.
6. Ett nudelpaket <3

Fem saker du säger ofta:
1. "Det löser sig."
2. "Rent krasst så...."
3. "uuee"
4. "Det är inte ditt fel" - när jag tänker efter så är det där en daglig fras för mig, säger det till typ allt och alla, hela tiden.
5. "Mjaaa"

Fyra personer du vill spendera mer tid med:
1. Emma.
2. Viktor.
3. Den där söta killen som jag inte skriver ut namn på eftersom han läser min blogg.
4. Nej nu är det slut i huvudet :S

Tre saker du gör varje dag:
1. Sover.
2. Lyssnar på la musica.
3. Klär på mig.

Två band du har sett live:
1. The Ark.
2. Lill-Babs! Haha!

En person du kommer att spendera resten av ditt liv med:

1. Jag kör på med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Helena

"5. Folk som i allmänhet inte förstår någonting." Haha vad du e härlig Sandra ;)

2006-11-28 @ 19:06:14
Postat av: Lisa

"1. Jag kör på med mig själv." - haha, så jävla klockren ;)

2006-11-28 @ 20:49:47
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: Sandra

Helena - Tyvärr möter jag alltför många sådana typer :P

Lisa - Haha, yes, you know - you're speaking with the biggest ego on earth ;P

2006-11-29 @ 12:11:46
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0