Jag lever ett farligt liv på Burger King :O

Idag höll jag på att dö. Seriously. En människa på Burger King var så komisk att jag satte hamburgaren i halsen. Dock överlevde jag och flydde scenen. Hade folk sett att det var jag så hade det ej blivit en kul tillställning. (Eftersom jag var en del av ämnet de diskuterade)
Vettefan om det är en bra eller dålig sak att folk vet vem man är. Hoppas iaf att dessa bara visste vem "Sandra på internet" är och inte hur jag faktiskt är och finns i verkligheten.
Well, well. Malmö snart.
En yttepyttevecka kvar =)
Det är inte bra att jag kan ta ut pengar hursomhelst, jag blir ju för fan fattig.
Jul snart också. Vad hemskt! Jag viiiiiiiill inte!!!!
Jag ska se till att hamna i koma den 20de december och vakna upp den 2 januari.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du inte julen? :O

2006-11-30 @ 19:53:05
Postat av: Sandra

Mjae, sådär lite lagom, det är jobbigt att sitta och vara trevlig med hela slääkten som om man är bääääästa kompis. Orka se glad ut och låtsas gilla saker man ändå inte vill ha. :/

2006-12-01 @ 12:06:58
URL: http://vendelay.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0