Utmanad...

Jag är utmanad av Tilda. Den lyder som följande: Seven confessions...

Okej, jag skall bekänna sju saker, det kommer bli svårt, så öppen som jag är så finns det väl inte så mycket mer? tror jag....

1. Jag trivs rätt bra inne på NK. Hjälp mig! Psykavdelning någon?!! Jag säger att jag hatar NK och det mesta därinne, visst jag skulle väl inte handla så mycket därinne men åh vad jag älskar att gå omkring där och bli uppassade av alla som tror att man är någon annan än vem man är...
2. Jag klarar inte av att umgås med folk i samma ålder. Hemskt men sant. Visst det finns undantag, alltså mina helt underbara Ark-vänner.... fast OK jag är faktiskt yngst... Men annars har jag svårt att umgås med de i min ålder för jag har alltid varit lillgammal, min släkt behandlar mig som mina 20-30-åriga morbröder, jag har aldrig riktigt varit liten...blev gammal när jag fyllde 12... Så därför finns det inte så många personer "på samma plan" som jag... Förutom Angelheadsen då, vi är exakt likadana allihop!
3. Jag är extremt bra på att ljuga. Jag säger alltid att jag inte kan ljuga det minsta men åh vad fel... Jag är expert på det, det är bara så att när folk gör saker och ljuger och jag vet om det, då har jag alltid så svårt för att hålla för skratt så alla tror att det var jag, därför tror ingen på att jag kan ljuga och visst, det säger jag också... Jag vill inte ljuga och gör det heller inte ofta men när man skall fixa backstagepass så kommer denna lilla egenskap väl till pass ;P
4. Jag skall ALLTID ta hand om ALLT och ALLA. Tyvärr gör jag det. Tyvärr lyckas jag för ofta för att jag ska kunna sluta. Jag vet att detta tär på mig, jag vet att jag kan inte rädda världen ensam men jag känner att om jag bara försöker så går det.
5. Jag är en liten exhibionist. Just so you'll know... Vill alltid visa upp vad jag gjort, vad jag är och hur jag gör... det är helt skumt för många men åh så kul!
6. Jag vet alltid bäst. (Kör samma som Tilda :P) Och tyvärr gör jag det. Haha :P Har i princip alltid rätt om det mesta så folk här hemma har lärt sig att inte säga emot för dom vet att det bara är onödigt då de sen får veta hur fel dom hade :P Men bara för att jag alltid har rätt betyder det inte att jag inte kan ta ett nederlag, har jag fel så är det ju självklart jättebra om jag får veta att jag har det också!
7. Jag är riktigt dålig på att hålla hemligheter som gäller mig själv. Jag berättar allt om allt även om det inte finns en skit som vill lyssna :P Helst några gånger om så att det verkligen går in i deras huvuden....

Sådär ja... det borde väl vara en ganska OK lista =) Jag utmanar nu: Helena och Sandra! =D

Kommentarer
Postat av: Ida Annie

4:an uttalas [lahjth-egho'ihsth] på skånska ^^ (light-egoist, och jag är precis likadan)

2006-05-24 @ 16:24:33
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Helena

Mja, men jag vet inte om jag orkar du, jag e ledsen :P Tycker att resten av världen redan vet för mkt om mej iaf ;)

2006-05-24 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0